DIY | Jak przerobić obrus/bieżnik ?

Dziś Walentynki ! Nie macie pomysłu na szybką zmianę wystroju?? Zobaczcie mój pomysł, zajmie Wam zaledwie 10 minut. ↷




Macie w domu stary obrus bądź bieżnik, który już Wam się nie podoba pod taka zwykłą postacią ???
Mam pomysł jak w bardzo prosty sposób zmienić choć troszkę wystrój :)
zobaczcie na filmiku jak mi to wyszło ↧



Mając stary bieżnik przecięłam go w pół tak powstały dwa małe bieżniki :) podwinęłam z tej strony, której obcięłam i gotowe !
10 minut ? może nawet nie ! a w mieszkaniu już jest troszkę inaczej
Stary nowy bieżnik gotowy !
Teraz można zabierać się za kolację Walentynkową !


Jeśli podoba Wam się mój blog to zapraszam do obserwowania mnie na moich portalach społecznościowych i subskrybowania kanału YT


 








Komentarze

Popularne posty