Jak przerobić spodnie - sposób II

 

Masz dość prostych rurek  ???

Chcesz je zmienić  ???

Dodać mały szczegół, coś przerobić  ???


 

 

 

 

II sposób na zmianę starych spodni.



Prosta zmiana - duży efekt ;)

Moje stare spodnie były troszkę za szerokie, za długie i nudne !!

Jako, że uwielbiam spodnie bardzo wąskie to stare zwęziłam i skróciłam.
Później wszyłam zamek na nogawce, oczywiście musiałam sobie wszystko zaznaczyć i wymierzyć aby zamek był na środku. Następnie znalazłam dwa prostokątne kawałki materiału i z nich zrobiłam kokardki. Doszyłam je tam, gdzie zaczyna się zamek
 Gotowe prawie "nowe" spodnie ;) 



 Na dobre zakończenie zachęcam Was do wyznaczania sobie celów. Jest to bardzo dobra metoda do osiągania sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym.

"Jeżeli nie wiesz, dokąd idziesz, to każda droga jest dobra"

"Jeżeli nie decydujesz się na strzał, tracisz bramkę" Wayne Gretsky

Długopisy w dłoń i do dzieła ;)

Komentarze

Popularne posty