Jak uszyć najprostszą bluzkę ciążową? | Tutorial dla początkujących

Chcesz wiedzieć jak zakryć ciążowe lub pociążowe krągłości??
Wejdź i zobacz 






Bluzka typu oversize, według mnie najprostsza i najszybsza do uszycia!!

Bluzkę tą uszyłam będąc w ciąży ( teraz mój mały szkrab ma już prawie 5 miesięcy :) ale dopiero teraz zebrałam się aby Wam ją pokazać. 
Nosiłam ją będąc w ciąży jak i po ciąży (po ciąży nosiłam ją luźną bez wiązań) teraz już jest troszkę na mnie za duża - już niedługo możecie spodziewać się kolejnego wpisu jak przerobić taką bluzkę :) 

Poniżej znajdziecie tutorial jak krok po kroku uszyć tego typu bluzkę 


Do uszycia tej bluzki wykorzystałam dzianinę Single jersey o długości 90 cm i szerokości belki 150cm. 
Dzianinę złożyłam na pół po dłuższym boku, (75 x 90 cm) 
Po brzegu złożenia zaznaczyłam środek i wycięłam dekolt następnie zszyłam boki zostawiając miejsce na ręce, obszyłam brzegi i bluzka już gotowa do noszenia. 
Dodatkowo wycięłam jeszcze kawałek materiału, który posłużył mi do zawiązania pod biustem, który uwydatnił brzuszek ciążowy. :)






 A tak nosiłam po ciąży


Jeśli podoba Ci się mój blog to zapraszam również na 


Komentarze

Popularne posty