Jak uszyć etui na tablet/telefon?

Nie chcesz aby Twój tablet lub telefon się zniszczył? Wejdź i zobacz krok po kroku jak uszyć proste etui










Zawsze gdy wkładałam telefon do torebki bardzo mi się niszczył dlatego wymyśliłam jak uszyć etui aby tego uniknąć. 

Co potrzebujemy ? 
-dwa rodzaje bawełny, można tez użyć jeden wzór -to zależy od Was,
-owate

Wycinam 6 takich samych prostokątów, o rozmiarze o 2 cm większym następnie składam prawymi stronami dwa rodzaje bawełny i nakładam na to owate, zszywam tylko z jednej strony i odwracam na prawą stronę. Tym samym rodzajem bawełny składam do siebie prostokąty i zszywam z trzech stron kolejno obszywam szewek i odwracam na prawą stronę. Etui jest gotowe. Już nie muszę się martwić :) 
Lepiej zobrazuje filmik poniżej : 



Chcecie śledzić mnie na bieżąco ?? zapraszam na mój FB oraz instagram ;)




Komentarze

Popularne posty