Dla początkujących !! - Jak uszyć bieżnik/obrus??


Bieżnik to dekoracja stołu. Od teraz możesz wykonać ją samodzielnie w domu! Nie potrzeba dużo czasu - tylko maszyna i kawałek materiału.







W powyższym filmie możecie zobaczyć jak można samodzielnie uszyć bieżnik. 
Co konkretnie należy zrobić? Przede wszystkim musicie mieć kawałek materiału - ja użyłam tutaj bawełny 100% ale są tez specjalne materiały obrusowe, które też świetnie się nadają na takiego typu dekoracje. Materiał,  który już posiadacie musicie dopasować rozmiarowo do Waszego stołu. Ja zbytnio się nie napracowałam ponieważ długość bieżnika to tzw. szerokość belki materiału (zazwyczaj belka taka wynosi ok.140-160cm) i szerokość bieżnika wymarzyłam sobie 40 cm, czyli niezbyt szeroki ale musicie pamiętać aby dodać po 4 cm z każdej strony na podwinięcie materiału. Nawet w sklepie jeśli poprosicie Panią o 44cm danego materiału to powinna Wam go dać :) Następnym krokiem było podwinięcie, czyli z każdej strony po dwa razy podwijałam bieżnik. Kolejno podwinięcie to przeszyłam i tak oto powstał nowy bieżnik :) 
Nowy wygląd stołu gotowy dodatkowo w tym samym wzorze możecie uszyć sobie poszewki na poduszki i wszystko w pokoju ze sobą się zgrywa :) 


Jeśli natomiast chcielibyście uszyć obrus to wystarczy materiał szerszy niż Wasz stół i zrobić dokładnie tak samo jak z bieżnikiem. :) 

Jeśli spodobał Ci się film - daj łapkę w górę 👍

Chcesz być na bieżąco ?? Wejdź na moje profile społecznościowe: 





Komentarze

Popularne posty