Z sukienki w body !!!

Czy kiedykolwiek znudziła Wam się sukienka i nie wiedziałyście co z nią zrobić? 

Mi tak !!! 


Zobaczcie co wymyśliłam :)

  





Witam Was Kochani
Zapewne nie raz spotkałyście się z tym, iż sukienka, którą bardzo lubicie znudziła się Wam lub materiał z którego została wykonana lekko się zmechacił. Na zmechacenie materiału są też pewne triki, które sprawią że materiał wygląda jak nowy. Po pierwsze można uratować materiał golarką, która jest specjalnie przeznaczona do takich celów, można też zastosować maszynkę do golenia lub też użyć pumeksu. 
Ja jednak postanowiłam całkowicie ją przerobić. Sukienkę założyłam na siebie i zaznaczyłam miejsca gdzie należy odciąć materiał. Podwinęłam łuki i doszyłam rzepy. 
Tyle wystarczy aby zrobić body!

Jak uszyłam sukienkę możecie zobaczyć tutaj
Poniżej możecie zobaczyć filmik instruktażowy jak przerobiłam tą sukienkę:



Komentarze

Popularne posty