Koszula Country



Krata w tym sezonie jest bardzo modna 

Koszula na ramiączkach idealna na lato 

Zestawienie z jeans'ami - idealne !








Co należy przygotować ?

- 0,5mb tkaniny koszulowej (czerwona krata),
- tkaninę koszulową (krata czarna) to reszta materiału z uszycia  spódniczki w kratkę
- 4 guziki,
- starą koszulę ( jak przerobiłam tą koszulę znajdziecie tutaj

Rozmiar odbiłam od starej koszuli, najpierw wykroiłam tył koszuli a następnie pierwszą część przodu. Poprzez lustrzane odbicie zrobiłam drugą część. Wykrój z przodu zrobiłam troszkę dłuższy aby dobrze było zawiązać supełek. Zrobiłam to na tzw. "oko" ;)
Wykroje połączyłam ze sobą a następnie zszyłam na ramionach i po bokach.
Z drugiego materiału robię dwa prostokąty o wymiarach 66cm x 8 cm. Od (2:21 min. filmu) pokazuję jak z nich zrobić lamówkę, którą później doszywam do koszuli.
Następnie odbijam kołnierzyk, prasuję go i zszywam a następnie doszywam do koszuli.
Na koniec wyszywam dziurki i doszywam guziki.






Komentarze

Popularne posty