Crop top and dress

Crop top and dress, czyli krótka bluzka plus spódniczka. 

Razem mogą stworzyć a'la sukienkę a oddzielnie kilka różnych stylizacji.



Można utworzyć wiele takich stylizacji np. krótka bluzka plus długa rozkloszowana spódniczka. 
Ja akurat stworzyłam krótką a w zasadzie dłuższą bluzkę z uwagi na fakt, że jestem osobą, która lubi mieć wszystko wykorzystane na kilka sposobów. ;) a taki rodzaj bluzki można wykorzystać w kilku stylizacjach no i oczywiście spódniczka, którą również będę wykorzystywać.

A  takie cudo można stworzyć samemu! 


Materiał jaki wykorzystałam to Jersey "Ponti Roma" ogólnie za cały zestaw zapłaciłam ok. 18 zł.

W pierwszych sekundach filmu (od 0:08)  pokazałam Wam rysunek i wymiary najpierw spódniczki a następnie bluzki. Oczywiście do wymiarów długości dodaje po 2 cm na podwinięcie. 
Kolejno kroję materiał według powyższego rysunku. Najpierw spódniczka a następnie bluzka, którą odbijam od starej bluzki, którą możecie zobaczyć tutaj
Z uwagi na fakt, że materiał ten jest rozciągliwy to nie potrzebuję gumy do spódniczki. Zszywam tylko jej boki i podwijam od góry i od dołu oczywiście używam do tego specjalnej igły.
Bluzkę, którą odbiłam od starszej koszulki, na długość kroję według wzoru na rysunku, czyli 45 cm. Następnie w ten sam sposób kroję rękawki o długości 27 cm, na rysunku mam 65 cm jednak doszłam do wniosku iż krótsze rękawki będą ładniej wyglądać. Na koniec zszywam i podwijam. 

Efekt końcowy. Podoba się Wam?

Komentarze

Popularne posty