Jak uszyć "małą czarną"? | Sposób 2


 

Bardzo dawno obiecałam pokazać Wam, jak uszyć "małą czarną" na kilka sposobów. 


Dziś drugi sposób, zobaczcie jak można uszyć tą sukienkę przy pomocy bluzki z poprzedniego posta! :)






Materiał jaki użyłam do uszycia tej sukienki to Aksamit elastyczny, materiał bardzo miły w dotyku i posiada połyskującą fakturę. Kupiłam 1mx1,5m, jednak użyłam go tylko 0,9mx0,9m dlatego możecie spodziewać się postu co zrobić z resztki tego materiału.

Rozpoczynając szycie sukienki materiał złożyłam "prawą stroną do środka" i szpilkami odbiłam wzór od bluzki z poprzedniego posta (link znajdziecie tutaj ) - tak wiem, bluzkę mam pogniecioną ale uwierzcie, że nawet nie pomyślałam żeby ją wyprasować do filmu. :D  

Z każdej strony dodałam po dwa centymetry dlatego, iż bluzka jest bardziej rozciągliwa niż aksamit. Następnie zaznaczyłam długość sukienki, czyli 90 cm i  wyznaczyłam wzór sukienki. Po zakreśleniu, wykroiłam sukienkę. Na wysokości 15 cm od ramienia zaznaczyłam środek sukienki a następnie zaznaczyłam po 7 cm z każdej strony - w taki sposób wykroiłam wycięcie na dekolcie. Podsumowując wycięcie ma szerokość 14 cm i 6 cm wysokości (lepiej zobrazuje Wam  to film od 0:51s) Następnie zszyłam wszystkie szewki, obszyłam i podwinęłam. :)

Poniżej Tutorial lub tutaj
 

Komentarze

Popularne posty