Co zrobić z resztek materiałów? | sposób 4

W poprzednim poście pokazałam Wam jak uszyć "Małą ciemną"  w dzisiejszym poście zobaczycie co można zrobić z materiałów, które pozostały.




Pozostały mi dwa kawałki materiałów, jeden był bardzo wąski i długi natomiast następny był nieco większy.  Postanowiłam, że zrobię z nich T-shirt. Znalazłam w szafie bluzkę, która pod kątem rozciągania materiału była bardzo podobna i postanowiłam odbić wzór. Złożyłam większy materiał  na pół jednak był on troszkę za krótki dlatego wpadł mi do głowy pomysł aby drugi materiał też złożyć i doszyć do pierwszego. Wycięłam zaznaczony wzór bluzki, zszyłam te dwa kawałki materiału następnie zszyłam boki bluzki, następnie podwinęłam dół, dekolt i ramiona a szewki obszyłam i bluzka gotowa. Świetnie wygląda pod żakietem lub sweterkiem gdyż nie ma głębokiego dekoltu. 

Tutorial możecie zobaczyć pod linkiem lub poniżej. 




Komentarze

Popularne posty