Ojjjjjj dziurka ?!!

Czy Wy też tak macie, że staracie się najpierw naprawić stare rzeczy zanim wylądują w koszu?

Ja tak mam i dlatego dzisiejszy post o tym jak naprawić dziurawe spodnie. 

:)


Kiedyś te spodnie wyglądały tak jak na zdjęciach poniżej. Bardzo dawno było jak szyłam te spodnie (chyba wtedy jeszcze nie prowadziłam bloga) dlatego miały prawo zrobić się dziurki :)





Po kilku minutach zastanowienia wymyśliłam jak można fajnie je zmienić :) Wystarczy odciąć materiał gdzie są te dziurki i doszyć inny :) Ja doszyłam ten sam materiał co mam z niego pasek.

Proste !! A jakie genialne :)


W drugiej części filmiku zrobiłam inne spodnie, w których również pojawiła się dziurka:) 
Są to męskie spodnie i tutaj wykorzystałam babciny trik, czyli doszyłam łątkę :) ale od spodu i przeszyłam ładnymi nićmi :) 
I spodnie jak nowe :) 

Komentarze

Popularne posty