Jak uszyć ręcznik i wyszyć własny oryginalny wzór ???

Ręcznik własnoręcznie wykonany dla siebie lub dla bliskiej osoby. 

Ze specjalnym wzorem lub napisem

Bardzo łatwo można takie cudo stworzyć.


 Czy Wy podobnie jak i ja marzyłyście o indywidualnym  ręczniku i własnoręcznie wykonanym??
Taki ręcznik pasuje jako prezent a ze specjalnym napisem sprawdzi się idealnie ;)

To jak będzie wyglądać Wasz ręcznik to wybór zależy tylko i wyłącznie od Was. 
Możecie zrobić dwa ręczniki o tych samych rozmiarach, mogą mieć różne wielkości.Czy dookoła będą obszyte lamówką czy tylko z dwóch stron a może w ogóle nie użyjecie lamówki i tylko podwiniecie. To jaki wzór i gdzie wyszyjecie, czy to będzie napis czy tylko inicjały. 

W skrócie opiszę Wam jak ja zrobiłam swój indywidualny ręcznik.
Chciałam mieć dwa ręczniki o tych samych wielkościach dlatego przecięłam materiał w połowie (skorzystałam z materiału "frota" o wymiarach 150x0,5m) Jeden ręcznik obszyłam lamówką zaznaczyłam K i wyszyłam maszyną do szycia. Drugi ręcznik z dwóch stron obszyłam lamówką a pozostałe dwie podwinęłam podwójnie na ok. 1 cm. i wyszyłam serduszko. I tyle. Ręcznik gotowy :)

 Powyżej zdjęcie ręcznika z lewej strony.

Komentarze

Popularne posty