Przeróbka starych jeansów na szorty !!!

Masz stare jeansy "bez życia?"

Wystarczy zrobić z nich krótkie spodenki i gotowe 

"nowe życie!"

:)


Dużymi krokami zbliża się lato, słońce i wakacje!! Warto zainwestować w krótkie spodenki a wystarczy tylko znaleźć w szafie jakieś stare spodnie, które są już nieużywane i bardzo szybko zrobić z nich nową rzecz.



 Co wykorzystałam? 
- oczywiście stare spodnie :)
- kawałek firanki (materiał wzięłam z resztki spódniczki, którą zrobiłam tutaj )



 Jak to zrobiłam? Możecie również obejrzeć w filmiku. 

Po pierwsze naszykowałam sobie firankę o szerokości takiej samej jak szerokość nogawki i długości ok. 8cm w najdłuższym miejscu. Obcięłam nogawki "na oko" warto obciąć tak, aby zewnętrzna strona spodenek była krótsza aniżeli  wewnętrzna, ponieważ wtedy noga wydaję się dłuższa. Inaczej mówiąc obciąć po skosie. ;) Następnie obcięte spodenki troszkę przetarłam pumeksem aby ładnie wychodziły nitki. Doszyłam firankę do spodenek i jeszcze raz powyciągałam lekko nitki. I gotowe "nowe życie" starych spodni ;)


 

Komentarze

Popularne posty