Skombinowana elegancka bluzka !

Elegancka bluzka nie musi być nudna!

Wystarczy wykorzystać resztki materiałów 

Troszkę pokombinować i gotowe ! :)




 Ostatnio  w moich "skarbach" znalazłam kawałek satyny z racji iż był troszkę za wąski postanowiłam troszkę pokombinować i tak powstała skombinowana elegancka bluzka :) 



Materiał: satyna
Materiał po bokach: szyfon, to resztka materiału po uszyciu spódniczki asymetrycznej zobacz tutaj
Materiał skrzyżowany na plechach: dzianina elastyczna, to pozostałość materiału po uszyciu bluzki z trójkąta zobacz tutaj


Krok I Po pierwsze wyznaczyłam i obcięłam zarys bluzki.
Krok II Następnie wycięłam 2 paski z szyfonu o szerokości 9 cm. 
Krok III Wycięte paski szyfonu doszywam do boków bluzki. 
Krok IV Zszywam szewki na ramionach.
Krok V Wycinam dekolt 
Krok VI Wycinam dekolt na plecach
Krok VII Z dzianiny elastycznej wycinam dwa trójkąty, dopasowuje do dekoltu i przeszywam a następnie przewracam na prawą stronę.
Krok VIII Zrobione trójkąty doszywam do dekoltu na plecach
Krok IX Obcinam dół bluzki tak aby z przodu była krótsza.
Krok X Na koniec szycia podszywam i obszywam bluzkę oraz prasuję wszystkie szewki.

Schemat szycia możecie zobaczyć również w filmiku poniżej.

Gotowe !






Komentarze

Popularne posty