Co zrobić z resztek materiałów? | sposób 3

Kolejny post z serii wykorzystania resztki materiałów. 

Czy da się zrobić coś fajnego z 3 prostokątów materiału?? 

Pewnie, że się da ! ;) 

Spódniczka mini ;) 

 











Z góry chciałam Was bardzo przeprosić  za nie wstawianie postów we wcześniejszych tygodniach zupełnie nie miałam czasu ale teraz postaram się nadrobić zaległości ;)


Pamiętacie post o spodniach dresowych "Wszyscy mają dres, mam i ja! " ??? Po uszyciu tych spodni pozostał mi kawałek materiału o wymiarach: 25x75 cm. Z takiego kawałka materiału średnio zrobić jakąś fajną rzecz dlatego postanowiłam połączyć to z kawałkiem skóry, znalazłam prostokątny kawałek o wymiarach: 10x66cm. Oba kawałki materiału podzieliłam na pół i tak powstały mi 4 kawałki :) Zszyłam razem wszystkie kawałki, w czasie szycia znalazłam jeszcze jeden kawałek skóry i postanowiłam doszyć do górnej części spódniczki, kawałek ten był o wymiarach: 10x77 cm. Z tego kawałka zrobiłam pasek spódniczki, czyli zszyłam boki, złożyłam na pół i doszyłam do spódniczki. Na koniec szycia obszyłam szewki i podwinęłam dół spódniczki. 

Jeszcze jedno!: podczas zszywania boków użyłam białej i czarnej nici. Czarną nic wykorzystałam do bębenka i szyłam białym materiałem do góry, musicie tak pokombinować aby na białym materiale nie było widać czarnych nici i odwrotnie ( najlepiej to zrobić na jakimś małym kawałeczku zużytego materiału)  ;) a podczas podwijania, na białym materiale musicie użyć białych nici a na czarnym czarnych :)

Komentarze

  1. Świetnie ci to wyszło w tym tygodniu kupiłam sobie wreszcie maszynę i zabieram się do nauki szycia
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty