Krótka bluza oversize !!!

  Bluza oversize !!! Modna i  wygodna                                                   

  A przy tym bardzo prosta i szybka do uszycia.

Bluza taka jest bardzo wygodna i w gruncie rzeczy ciepła (pomijając fakt, że jest krótka) :) Choć zima się już skończyła to warto mieć w szafie takie cudeńko na zimniejsze wieczory przy ognisku ;) 
Uszycie tej bluzy zajęło mi, żeby Was nie skłamać, zaledwie 30 minut



Od czego zaczęłam? Najpierw zaznaczyłam długość 50cm, czyli długość bluzy i odcięłam od reszty materiału. Tak powstały mi dwa kawałki o wymiarach 50x70 cm. Następnie zaznaczyłam środek materiału (po to aby dokładnie zaznaczyć dekolt i szerokość dołu bluzy) Zrobiłam dekolt i zaznaczyłam szerokość rękawka, czyli 30 cm. Na 44 cm zaznaczyłam szerokość dołu bluzy. Wycięłam i tak powstał wykrój a następnie zszyłam górę i boki. Z reszty materiału zrobiłam rękawki, w kształcie lejka i doszyłam. Pamiętajcie aby wzór na rękawku był w tą samą stronę co na zszytej już części bluzy bo w innym przypadku będzie to brzydko wyglądać.  Możecie zrobić małą stójkę na dekolcie, tak jak ja to zrobiłam. Ale nie trzeba jej robić to zależy, jak się komu podoba. Robiąc stójkę potrzebowałam kolejny kawałek materiału o szerokości 10 cm i długości takiej jak dekolt,czyli ok. 60 cm. Zszyłam końce, złożyłam na pół i doszyłam do dekoltu. Podwinęłam wszystko na ok 1 cm i obszyłam szewki. Zawsze wszystkie ubrania, które szyję jeszcze prasuję po to aby szewki ładnie się układały i były dopracowane. :)
Czytając ten opis najlepiej obejrzeć dodatkowo film poniżej :)


Komentarze

Popularne posty