Spodenki asymetryczne !!!

Prawdopodobnie każda z Was ma w szafie stare spodenki, które już średnio nadają się do noszenia. 

Zapewniam Was, takie spodenki też da się przerobić na coś modnego :)



Stare spodenki średnio mi się podobały i bardzo mało w nich chodziłam, teraz już nie mogę się doczekać na cieplejsze dni aby je założyć ;)  


 Czego potrzebowałam:
- stare spodenki,
- dwa kawałki skóry bądź materiału skóropodobnego troszkę większego aniżeli nogawka spodenek w moim przypadku było to: 29x30 cm

Zaczęłam od skrócenia spodenek i podwinięcia ich.
Podczas skracania zewnętrzny bok zrobiłam o 4 cm krótszy po to aby noga wydawała się dłuższa.

Teraz dopiero zaczyna się zabawa :)
Biorę kawałek skóry i odbijam szerokość i wykrój nogawki ale tylko z przodu. Na dole skóry robię tak aby powstał taki trójkąt i wychodził poza długość spodenek (w filmie 1:37 minuta). Z drugą nogawką robię podobnie tylko tam gdzie jest zamek doszywam ręcznie w 3 punktach i gotowe :)

Nowe a jednak stare  spodenki :)

Poniżej zamieściłam film instruktażowy :)



Więcej stylizacji z tymi spodenkami w zakładce stylizacje :)
Zapraszam :)


Komentarze

Popularne posty