Firankowa spódniczka !

 

Chciałabyś uszyć sobie koronkową spódniczkę ale nie masz odpowiedniego materiału???

Da się taką zrobić.

A wystarczy tylko stara firanka !!


Masz dużo starych firanek i nie wiesz co z nimi zrobić? 
Zastanawiasz się czy je wyrzucić?
Odpowiedź brzmi NIE! Nie wyrzucaj ich, można z nich zrobić cuda :) Dziś spódniczka na gumie ! ;)

Ja taką zrobiłam w zaledwie 15 min.! 
Wystarczy stara firanka, guma i podszewka o takiej samej szerokości co firanka. 
W pierwszym etapie odcięłam wzór od reszty firanki i z tej części firanki zrobiłam spódniczkę. Następnie złożyłam szerokość firanki na pół tak aby fala schodziła się w jednym miejscu by później zszyć bok i obrzucić go. Skróciłam długość firanki a następnie dopasowałam podszewkę. Kolejno włożyłam firankę w podszewkę i najpierw podwinęłam na ok. 1cm a następnie na szerokość gumy. Podwinęłam podszewkę i przeciągnęłam gumę. I gotowe ;)



Komentarze

Popularne posty