Co zrobić z resztek materiałów? | sposób 2


Resztki materiałów można wykorzystać !! 

Co zrobić z niepotrzebnymi materiałami ?? 

Dużo fajnych rzeczy, np..

igielnik ;)





Kilka małych materiałów, troszkę waty i gotowe. Teraz wszystko będzie uporządkowane i wygodniejsza praca ;)

Co potrzebowałam: 
- zużyty słoiczek lub pudełeczko;
- wata i troszkę styropianu;
- kawałeczki, pozostałości materiałów;
- wstążka;
- klej, papier techniczny lub karton.

Na wieczko słoiczka lub pudełeczka nakleiłam styropian lub wypełnioną watą "kulę" ;) zawiązałam kokardkę na łączeniu słoiczka z wieczkiem i gotowe ;) Kolejno wycięłam prostokąt zszyłam boki ozdabiając żorżetą, zostawiłam otwór na przewrócenie na prawo i wypełnienie i następnie zszyłam ręcznie. Podobnie robiłam ozdoby choinkowe: http://kokardtka.blogspot.com/2013/12/jak-zrobic-ozdoby-choinkowe.html


10 minut i wszystko zrobione :) materiały wykorzystane a dalsza praca staje się wygodniejsza :) 

Zapraszam do obejrzenia filmu instruktażowego :) 







Komentarze

Popularne posty