Bluzka z trójkątów !!


Bluzka z trójkątów ??? 

Pewnie zastanawiacie się  

niby co ???

niby jak ???


Ale bardzo prosto ;)



 

 Ostatnio spodobały mi się rzeczy, a w szczególności bluzki z materiałów prześwitujących. Dlatego właśnie wybrałam taki materiał a do tego rodzaju materiału najbardziej pasował mi model bluzki z dużym dekoltem. Przeszukując internet znalazłam w sieci bluzkę, która bardzo mi się spodobała i postanowiłam zrobić podobną. :) 


Jeśli i Wam również się podoba zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku i opisu poniżej. :)






Co potrzebowałam?
- 1m materiału dzianiny elastycznej,
- igła do tkanin elastycznych (igła o okrągłej końcówce)
Po pierwsze materiał złożyłam na 4 części prawą stroną do środka, następnie zaznaczam wymiary: 8 cm (wymiar ramienia) i 36 cm (szerokość bioder). Po linii prostej łącze oba punkty i wycinam. Tak powstają nam 2 trójkąty ;)  Kładę je do siebie lustrzanym odbiciem - już mam zarys bluzki. Zszywam górę bluzki, wycinam otwór na ręce i tutaj doszyję rękawki. Podwijam podwójnie na ok. 1 cm. Następnie na przemian łączę oba trójkąty w ten sposób aby jedno ramię lewego i ramię prawego trójkąta łączyły się dołem. Tak samo postępuję z drugim ramieniem (w filmie pokazałam to w 02:08 minucie). Zszywam dołem i podwijam. Później robię rękawki z materiału, który wcześniej odcięłam. Doszywam rękawki i na koniec ręcznie zszywam łączenie trójkątów po to aby dekolt nie był zbyt duży i nie rozdzielał się podczas chodzenia. Bluzka gotowa :)


Kilka stylizacji z tą bluzką możecie zobaczyć w zakładce Stylizacje lub bezpośrednio http://kokardtka.blogspot.com/p/stylizacje.html

Komentarze

  1. Ta bluzka jest po prostu ekstra podziwiam Cię :D
    Ps. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej znajdziesz tutaj zapraszam -->http://yelowmonster.blogspot.com/2014/03/nominacja-do-liebster-blog-award_10.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka, ale co to znaczy 1m materiału? Tzn. 1m na 1m ? Jakiej szerokości? A w ogóle jaki rozmiar jest tej uszytej bluzeczki? Pytam jako kompletny amator i osoba początkująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, 1m materiału to zazwyczaj 1m na 1,50m to zależy jaka jest szerokość belki a to uzależnione jest od producenta. Gdy idziesz do sklepu z materiałami to masz do wyboru różne tkaniny i gdy prosisz panią o 1m materiału to wycina ci 1m po długości a po szerokości zostawia tak jak szeroka jest belka. Nie wiem czy zrozumiale to opisałam? a bluzka jest na rozmiar s. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty