Dwie sukienki - wiele możliwości

Dwie, stare znalezione głęboko w szafie sukienki można fajnie połączyć. 



Czarna sukienka była nawet ładna jednak miała pewną wadę, miała za małe miseczki i brzydko to wyglądało.
Czerwona, to sukienka mamy - podoba mi się bo materiał ma taki włochaty ;)


Czarną sukienkę bardzo łatwo przerobić, wystarczy odciąć podwinąć i wszyć dumę :)

Od czerwonej sukienki odprułam górę. Z reszty można zrobić jakąś spódniczkę lub poszewki na poduszki, będą takie włochate :) Od góry odcięłam rękawki, lekko zwęziłam powiększyłam dekolt i wszystko podwinęłam. I gotowe :) 

Razem wygląda to tak: 

Czerwone bolerko pasuję też do długiej spódniczki. Jak taką zrobiłam możecie zobaczyć tutaj


Jak zrobiłam prześwitującą bluzkę ze zdjęcia można zobaczyć tutaj


Bluzkę niebieską w kropki, zrobiłam takim samym sposobem jak prześwitującą tylko z innego materiału ;)
 

Komentarze

Popularne posty