Spódniczka asymetryczna na dwa sposoby

Bardzo proste dwa sposoby na uszycie spódniczki symetrycznej. 

Jedna długa, druga krótsza, jedna zwykła, druga zakładkowa, jedna z szyfonu, druga z siateczki ;)







Sposób I 

 Na uszycie tej spódniczki potrzebowałam:
- 50x150 cm dzianiny "siatki" 
- 50x40 cm podszewki

Krok I 
Uszyłam i podwinęłam podszewkę.

Krok II
Materiał "siatkę" złożyłam na pół i przecięłam aby powstały dwa kawałki o wymiarach: 50x75 cm.

Krok III
Zszyłam boki "siatki" i złożyłam szewkami do siebie.

Krok IV
Na "siatkę" położyłam podszewkę (po to aby widzieć na jaką długość obciąć materiał "siatkę")

Krok V
Na "siatce" wycięłam coś w kształcie litery S

Krok VI 
Zszyłam oba materiały i podszyłam na szerokość gumy.

Krok VII 
Przełożyłam gumę, zszyłam ją i przeszyłam lukę.






Więcej możecie zobaczyć w filmiku :) 


Sposób II

Natomiast na uszycie spódniczki II sposobem użyłam:

- 40x50 cm podszewki,
- 100x150 cm szyfonu ( z czego później odcięłam 39 cm) 

Krok I 
Uszyłam podszewkę
Krok II
Materiał szyfon przyłożyłam na siebie i odcięłam zbędny kawałek ( w innym filmiku pokaże Wam jak można wykorzystać ten odcięty kawałek)
Krok III 
Materiał złożyłam na pół i wycięłam łuk - tam gdzie odcięłam materiał to będzie dół spódniczki. 
Krok IV
Podwinęłam boki materiału na całej długości.
Krok V
Następnie zaznaczyłam środek na materiale i na podszewce i zszyłam oba materiały. 
Krok VI 
Wszyłam gumę.

Więcej możecie zobaczyć w filmiku :) 




Komentarze

  1. dziekujee!!! bardzo długo czekałam i się doczekałam bardzo dziekuje i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak długo musiałaś czekać...
      Cieszę się, że jesteś zadowolona ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty