Bluza dobra na wszystko !

Elegancko-sportowa wersja bluzy. 

Bluza z ćwiekami i skórką? 

  Czemu nie!! 

Dlatego postanowiłam taką uszyć.




Taka bluza pasuje do jeans`ów, legginsów, wąskiej spódniczki bądź z koła...


Od czego zaczęłam i co użyłam....

Do uszycia tej bluzy potrzebowałam: 
 * 150 x 70 cm dzianiny dresowej lub dzianiny portobello;
 *  20 x 30 cm skórki ( można wykorzystać jakieś kawałeczki, które chciałyście już wyrzucić);         
 * maszyny do szycia;
 * ok. 20 ćwieków "piramidki neon".

Od czego zaczęłam?: 
Krok 1
Materiał dresowy złożyłam na pół i zaznaczyłam szerokość bluzy (ok. 45 cm), następnie wycięłam a materiał zostawiłam na później (z resztki zrobiłam rękawki).
Krok 2
Zaznaczyłam długość od ramiona do pachy (ok 23 cm) i zrobiłam dekolt. Zaznaczyłam szerokość ramiona i wycięłam wszystko.
Krok 3 
Zaznaczyłam długość bluzy (ok 60 cm) i odcinam. Resztę materiału zostawiłam, dopiero później przyszyłam jako tzw. ściągacz.
Krok 4
Z kawałka materiału odciętego w kroku 1 zrobiłam rękawki. 
Krok 5
Zszyłam boki i górę bluzy. Później wszystko obszyłam.
Krok 6 
Na rękawek i szewek ramiączka naszyłam łatki ze skóry.
Krok 7
Wszyłam rękawek i podwinęłam. 
Krok 8 
Ozdobiłam ćwiekami. 

W filmiku możecie zobaczyć jak ją uszyć i kilka sposobów jej ozdobienia. 







Komentarze

  1. świetna bluza! :D dzięki temu filmikowi uszyłam taką tylko bez dodatków i jestem z niej bardzo zadowolona :D na pewno nie raz ją ubiorę! :P czekam z niecierpliwością na nowe filmiki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty