Zmiana starych spodni - sposób III



Kolejny sposób na przeróbkę spodni

 Trochę skóry, kilka ćwieków....

I spodnie masz jak nowe ;)

 

 

 




 



Jestem ogromną wielbicielką spodni yeansowych a w szczególności rurek, bardzo wąskich rurek :) dlatego w swojej szafie mam ich tak wiele.
 ale przejdźmy do sedna sprawy...



Do zmiany użyłam:

- kawałek czarnej skóry, 
- 10 ćwieków ściętych, które można przyszywać,
- oczywiście nici i maszynę do szycia ;)

Po pierwsze wycięłam szew spodni, następnie zmierzyłam szerokość nogawki i wymiar ten odłożyłam na skórę. W taki sposób stworzyłam trapez i wycięłam go. Długość trapezu jest dowolna ;) Drugi trapez stworzyłam odbijając pierwszy, robiąc tzw. lustrzane odbicie (należy pamiętać, że podczas odbijania złożyłam trapez i materiał prawymi stronami do siebie i wtedy wycinęłam drugi trapez) Tak zrobiony trapez ze skóry nałożyłam na prawą stronę nogawki i przyszyłam z trzech stron. Podobnie zrobiłam z drugą nogawką tylko musiałam dopasować skórę na tej samej wysokości co pierwsza. Zszyłam nogawki i doszyłam ćwieki w miejscu przyszycia skóry. 
Prosto a bardzo fajnie to wygląda ;)








Komentarze

Popularne posty