Słowiańska spódniczka


Zainspirowana spódniczką Cleo postanowiłam uszyć własną wersję ;)



W gruncie rzeczy jest to spódniczka bardzo prosta bo wystarczy uszyć spódniczkę na gumie z podszewką i tyle :)


Co użyłam? 
- gumę ok 70 cm (to zależy od Waszego wymiaru w pasie),
- na podszewkę materiał bawełniany, troszkę grubszy i lekko sztywny, (dwa kawałki ok 75/40 cm)
- bawełniany w kwiaty też ok 150/40 cm,
- żorżetę czarną ok 75/5 cm.

Zszyłam boki materiałów przewróciłam na prawą stronę i włożyłam podszewkę w materiał aby później zszyć u góry. Zszywam bok żorżety i doszywam do podszewki. Podwinęłam zielony materiał. Na koniec doszywam gumę do materiałów bardzo mocno ją naciągając. Przed doszyciem zszyłam końce gumy i obszyłam. 

W filmiku można zobaczyć wykonanie krok po kroku  :) 




Komentarze

  1. Super! Będę się przuyczać przy Twoim blogu, właśnie uczę się szyć...
    zdradzisz skąd materiał? allegro czy stacjonarny sklep?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !! Mam nadzieję, że mój blog będzie pomocny ;)
      Materiał kupiłam w sklepie stacjonarnym.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jestes swietna !! Takiej wprawy tylko pozazdrosic, wszystko Ci sie pali w rekach, ciesze sie ze trafilam na Twojego bloga, osobiscie dostalam maszyne wiec to mnie zainspirowali, by nauczyc sie z niej korzystac, z tym blogiem oraz kanale na YT bedzie to latwiejsze :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłe słowa :) czytając takie komentarze, buzia mi się śmieje i mam więcej pary w sobie. :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty