Kopertówka na łańcuszku

 

Skórzana kopertówka na łańcuszku - prostota z elegancją.

 

Super opcja dla tych, którzy lubią nieduże torebki.

 

Ale najważniejsze, można zrobić ją samemu !!!

 

 

Nie chcesz wydawać ogromnych pieniędzy ale chcesz mieć super torebkę ???
Żaden problem !! wystarczy tylko trochę chęci !!!!! ;)

No może same chęci nie wystarczą ;P

Potrzebne będzie Ci jeszcze:
- łańcuszek 160 cm;
- prostokątny kawałek materiału 35cmx74cm;
- zamek 35 cm;
- białe nici, igła i maszyna do szycia. 


Na lewej stronie zszyłam boki materiału, wszyłam zamek. Aby zamek mi nie odstawał i nie  było widać szewka to wykorzystałam do tego taśmę dwustronną. Skleiłam zamek razem z materiałem.  Doszyłam łańcuszek (oczywiście Wy możecie sobie wybrać odpowiednią dla Was długość łańcuszka) i torebka gotowa :)


W filmiku powyżej możecie zobaczyć jak dokładnie ją zrobiłam oraz opcję ozdobienia torebki ;) 








Komentarze

Popularne posty