Jak zrobić ozdoby choinkowe ???

  Już niedługo wigilia, czas na wspólne ubieranie choinki i spędzanie czasu z rodziną. 

  Mam pomysł na wspólną zabawę !!  

   Ozdoby choinkowe ;)

Bardzo prosto można zrobić takie ozdoby!!




Wystarczy parę, różnych kawałków materiału (jeśli szyjecie w domu zawsze warto zostawić sobie parę takich kawałków, żeby zrobić z nich coś takiego ), łańcuszek (najlepiej dwa), gumka i mała wstążka. 
Wycinam wzór z materiału, boki przeszywam ale nie do końca (zostawiam sobie mały otwór), przez otwór przewracam na prawą stronę, wkładam watę, i zszywam :) Na koniec, gwiazdki i serduszko ozdabiam łańcuszkiem :) Więcej możecie zobaczyć w filmiku.


Wybór wzorów i kolorów oczywiście zależy już od Was ;) 
Ja najpierw wzór  gwiazdki narysowałam sobie na kartce papieru i później wycięłam a buciki i serduszko wycinałam od razu na tzw. "oko" ;)

Na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia chciałabym aby spełniły się Wam najskrytsze marzenia oraz by rok 2014 był tak niezwykły jak wieczór wigilijny.




Komentarze

Popularne posty