Prosto, szybko bez zbędnego wysiłku !!!


 

Dziś chciałabym pokazać Wam jak szybko, bardzo szybko a przy tym i bardzo łatwo można uszyć bluzkę !!!


  
Potrzebuję  do tego kawałek materiału. Materiał z którego ja korzystałam to akurat resztka materiału, która została mi z uszycia "sweterka a'la narzutki". Pomyślałam,że fajnie byłoby jakoś go wykorzystać i w ten sposób powstała bluzka ;)

Wracając do tematu, materiał składam na pół na prawej stronie (wyjątek!, ponieważ zawsze robię to na lewej stronie), zaznaczam szpilkami dekolt  (tutaj mam na uwadze fakt, iż musi on być troszkę większy) i wycinam go. Następnie podwijam i obszywam, można to zrobić w tym momencie lub pod koniec szycia. Później zaznaczam sobie szerokość bluzki, mając na uwadze aby z jednej strony zrobić tzw. rękaw. Zszywam i obrzucam boki wraz z dołem bluzki. Następnie z innego kawałeczka materiału robię ramiączko i doszywam do bluzki.
Gotowe !!! 

Niżej filmik, który obrazuje jak wykonuję tą bluzkę, Zapraszam :)




 
 


Komentarze

Popularne posty