Wąskie z wysokim stanem !!! Moje pierwsze spodnie :)



Witam Wszystkich :)
Dziś moje pierwsze spodnie!!! pierwszy raz szyłam spodnie i powiem nieskromnie, nawet mi wyszły :P
Chciałabym pokazać Wam jak uszyłam wąskie spodnie do kostek z wysokim stanem.
Po pierwsze 1) złożyłam materiał na cztery części, i wyznaczyłam jedną nogawkę (zrobiłam to tak, że najpierw zmierzyłam siebie i swoje wymiary odkładałam na materiał,  wyszły mi troszkę za szerokie i musiałam je dużo zwężać) i wycinam. Tak powstały mi 4 pojedyncze nogawki.
Po drugie 2) wszywam zamek z boku, czyli na szewku nogawki i zszywam nogawki. Później łącze prawą nogawkę z lewą szewkiem na środku (w tym miejscu dużo zwężałam),
Po trzecie 3) wycinam pasek zszywam na środku i składam na pół. Tak złożony doszywam do spodni i tam gdzie to potrzebne robię zakładki, czyli najlepiej na środku aby był tylko 1 szewek.
Po czwarte 4) dobieram guziki, przyszywam i robię dziurki. Na koniec podwijam nogawki.
Po piąte 5) Spodnie Gotowe !!


Zapraszam do oglądania i subskrybowania mojego kanału ;)







Komentarze

Popularne posty