Stara koszula - jak ją przerobić


Cześć wszystkim ;)

Dziś wpis z cyklu "recykling", czyli jak przerobić starą, damską koszulę.
Po pierwsze, musiałam odpruć poduszeczki na ramionach. Później odcięłam rękawki koszuli, tam gdzie był szewek rękawka, to tak po szewku odcinałam. Zwęziłam boki koszuli, najpierw zaznaczyłam sobie szpilkami ok. 5 cm od bocznego szwa, następnie przeszyłam. Zbędny materiał odcięłam i obszyłam brzegi materiału.

Później naszła mnie ochota "a może zrobię sobie
jakieś wzorki na plecach", no i wtedy na kartce papieru narysowałam 3 trójkąty i wycięłam. Potem, w środek koszuli włożyłam sobie gazetę (aby dobrze mi się zaznaczało) i na plecach zaznaczyłam papierowe trójkąty. Wycięłam materiał w kształcie trójkątów. Następnie wycięte trójkąciki obszyłam i podwinęłam. Na końcach kołnierzyka przyszyłam tzw. łezki.
Gotowe !! :)


P.S. Tą koszulę znalazłam z starociach mamy :D
Zapraszam do oglądania








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty