Ostatnia letnia stylizacja

  

Cześć wszystkim :)

Z dnia na dzień, na dworze staje się coraz zimniej, już niedługo koniec wakacji i zacznie się jesień. ;(
Jednak dziś,  słoneczko
jeszcze postanowiło nam poświecić i zdecydowałam się pokazać Wam moją ostatnią letnią stylizację ;)
Jak ją uszyłam ?

Po pierwsze odcięłam ok. 21 cm kawałek materiału (powstanie z niego górna część sukienki) później odmierzyłam 2 wymiary gumki i wycięłam je. Następnie zszyłam bok dolnej części sukienki i wszyłam gumkę. Z odciętym materiałem zrobiłam podobnie, czyli zszyłam bok i wszyłam gumkę. Górę doszyłam do dolnej części sukienki.
 Na koniec całą sukienkę podwinęłam i obszyłam.

Gotowe !! Teraz można iść na plaże lub spacer :)

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania moich filmików :)

 




Komentarze

Popularne posty