T-shirt z długim rękawkiem :)




 

Cześć wszystkim ;)

Dziś chciałabym pokazać Wam jak uszyłam sobie t-shirt z długim rękawkiem.
 

Dodam, że na materiale są  wzorki w kwiatki, na zdjęciach ich nie widać jednak to one dodają charakteru tej bluzce.


W pierwszym etapie oczywiście najpierw zmierzyłam siebie i odłożyłam wymiary na materiał (musimy pamiętać o tym, że materiał się rozciąga). Później zaznaczyłam szerokość ramion i wycinam kształt bluzki. Następnie wycięłam dekolt. W dalszej kolejności, inny kawałek materiału złożyłam na cztery części i zaznaczyłam szerokość rękawka a później wycięłam. I tak powstały mi 2 rękawki (musicie pamiętać o tym żeby rękaw zrobić dłuższy niż w rzeczywistości). Aby dobrze dopasować rękaw do tułowia, zaznaczam szpilkami kształt łączenia i wycinam (kształt ten zaznaczam oczywiście na rękawie) Później zszywam tułów i rękawki, a następnie doszywam rękawek. Oczywiście jak zawsze pod koniec szycia, obszywam materiał i powijam końce bluzki.
T-shirt gotowy !!!! ;)
Zapraszam do oglądania filmiku poniżej i innych moich filmików :) 

 


Komentarze

Popularne posty